easybase

DLA SIECI i SKLEPÓW​

Dla Sieci Handlowych i Sklepów EasyBase stanowi kompleksowy ekosystem, który ułatwia współpracę z dostawcami w zakresie pozyskiwania danych o produktach.

CZYM JEST EASYBASE?​

EasyBase to zaawansowany system zarządzania i zintegrowanej komunikacji pomiędzy sieciami handlowymi a dostawcami w zakresie danych dotyczących produktów.

Nasze narzędzia dostarczają gotowy system pracy, który minimalizuje czas potrzebny na wymianę danych i obrót nimi.

easybase_INFOGRAFIKA V1-02

POBIERANIE DANYCH I INTEGRACJA

Integracja to kluczowy proces, w związku z tym EasyBase umożliwia odbieranie danych w wielu formatach i standardach. Oprócz udostępniania API w formatach JSON i XML oferujemy również eksporty w postaci linków, plików XLS, CSV, PDF i innych.

W przypadku dedykowanych integracji zapewniamy standard eksportu danych zgodny z wymaganiami Partnera. Na przykład, jeśli Partner wymaga wykorzystania istniejącego w organizacji szablonu produktu w formacie XLS, EasyBase dostosuje się do tych wymagań.

Dzięki temu możemy zapewnić 100% potrzebnych danych produktowych i efektywnie zarządzać wymianą informacji między sieciami handlowymi a dostawcami. Nasza baza produktów jest aktualizowana 24/7, co pozwala na sprawną współpracę i zintegrowane zarządzanie danymi o produktach.

Elektroniczna Karta Produktu ​

zawiera szereg informacji wykorzystywanych w różnych miejscach organizacji, takich jak działy zakupu, sklepy internetowe, aplikacje na telefony, gazetki reklamowe i wiele innych. Jeśli potrzebujesz danych produktowych, za pomocą EasyBase możesz zbudować bazę danych opisów razem z dostawcami produktów, które sprzedajesz. Dzięki EasyBase możesz zapewnić sobie 100% potrzebnych danych produktowych.